PROJEKT EU ERASMUS+, KA229 School Exchange partnership:
2018-1-ES01-KA229-050682_5
Birds of a feather flock together. Europe‘s classical origins.
Etapa V: 16. únor 2019 – 4. květen 2019
Příprava žáků na třetí mezinárodní mobilitu - krátkodobou výměnu skupin žáků do Volosu - Řecko (na jednotlivých školách, samostatně a v národních týmech)
- Žáci studovali vývoj jednotlivých jazyků v rámci Indoevropské větve, zjišťovali počty mluvčích, dělení jazyků do skupin. Pracovali na plakátu – strom jazyků v hodinách výtvarné výchovy a vytvářeli o tématu prezentaci v anglickém jazyce (v hodinách AJ a ŠJ, individuálně a ve skupinách)
- Žáci nahráli tři videa – báji o únosu Europy v anglickém jazyce, v českém jazyce a anglicko- český slovníček nejběžnějších výrazů (v hodinách AJ a ŠJ, v národní skupině)
- Žáci se učili správnou techniku prezentování na veřejnosti, její principy a zásady, jazyk těla a celkového vystupování (v hodinách AJ a ŠJ)
Etapa VI: 5. května 2019 – 12. května 2019
Práce žáků během třetí mezinárodní mobility - krátkodobé výměny skupin žáků ve Volosu - Řecko (na řecké škole v mezinárodních skupinách a v národních týmech)
- Žáci anglicky prezentovali nastudované informace o vývoji evropských jazyků v anglickém jazyce v národních týmech
- Žáci prezentovali plakát o vývoji jazyků a tři nahrávky, které vytvořili na domovské škole, a to ústně v národních týmech
- Žáci vytvářeli v mezinárodních týmech měli seminář o řecké abecedě a zkoušeli si psaní jednotlivých slov za pomoci a dohledu řeckých studentů
- Žáci vytvářeli vytvářeli v mezinárodních týmech pojmové mapy v počítačovém programu, vytvářeli mapy slov od společného základu v různých jazycích a následně svoje výtvora anglicky v týmech prezentovali
- Žáci fotili a sbírali informace během návšěvy Akropole v Aténách a následně v mezinárodních týmech vytvářeli v počítačovém programu plakát s prezentací informací, které se dozvěděli