Postup registrace a objednávání stravy přes internet — strava.cz
Vážení rodiče,
dovolte, abychom Vás seznámili s novinkou, kterou pro Vás chystáme ve stravovacím provozu. V současnosti jsme zřídili pro strávníky možnost objednávat stravu prostřednictvím internetu. Pro registraci strávníků a objednávání stravy na internetu postupujte podle následujících pokynů:
Registrace služby
Navštivte kancelář stravovacího provozu. Zde obdržíte číslo zařízení k přihlášení pro objednávání stravy na internetu. Zároveň Vám zde bude přiděleno Vaše přístupové jméno (uživatele) a heslo.
Můžete též zadat e-mailovou adresu, na kterou Vám systém může zasílat tyto zprávy:
- potvrzení objednávky
- nedostatečná výše konta
- neodebraná strava
- měsíční přehled
Při zřízení služby si můžete určit, které z těchto zpráv si přejete zasílat.
Aktualizace údajů na internetu se provádí denně v pracovní dny v 10.00 hodin.
Tato přihláška pro objednávání internetem bude aktivována do 24 hodin od zadání do systému.
Heslo, e-mail a zasílané zprávy můžete kdykoliv později změnit po přihlášení do systému v sekci Nastavení uživatele.
Objednávání stravy na internetu
Od následujícího dne po registraci lze pak objednávat stravu na internetu na adrese: www.strava.cz
Zde zvolte v sekci Strávník položku Přihlášení uživatele.
Dostanete se do dialogu pro přihlášení. Vyplňte a potvrďte položku Číslo zařízení. Toto číslo jste obdrželi při registraci služby. Jste přihlášeni do „své“ jídelny.
Vyplňte a potvrďte položky Uživatel a Heslo, které jste taktéž obdrželi při registraci. Jste přihlášeni do systému a můžete objednávat stravu.
Pro objednávání stravy potvrďte položku Objednávky stravy. Proveďte požadované změny svých přihlášek a odhlášek. Změny nezapomeňte uložit potvrzením položky Odeslat.
Ze systému se odhlaste potvrzením položky Odhlášení uživatele.
Další pokyny, podrobnosti a návody naleznete na www.strava.cz.